Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Όποιος δεν αντέχει, μπορεί να μην επιλέγει τον Νότι Σφακιανάκη για την διασκέδασή του!!

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Είμαστε μαζί σήμερα, εκτάκτως, γιατί τα γεγονότα τρέχουν και η παρέμβασή μου ήταν και αναμενόμενη μπορώ να πω αλλά και αναγκαία.

Σήμερα δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο εκτός από τις δηλώσεις του Νότι Σφακιανάκη και την διάλυση του σχήματος στο Έναστρον με την Δέσποινα Βανδή.


Γενικότερα, αν και είχα πολλά να πω όλο αυτόν τον καιρό, δεν θέλησα να μπω στην διαδικασία να ασχοληθώ με το κόμμα που ακούει στο όνομα Χρυσή Αυγή. Ο κύριος λόγος που δεν το έκανα αυτό ήταν ότι είμαι βαθιά πεπεισμένος πως οι Ελλήνες για να αλλάξουμε το κλίμα, για να αλλάξουμε την εις βάρος μας κατάσταση πρέπει να είμαστε ενωμένοι και όχι χωρισμένοι και εναντιωμένοι οι μεν με τους δε.


Πριν λίγες ημέρες στην απονομή του 5 φορές πλατινιένου δίσκου ¨16 Αυτοτελείς Ιστορίες¨, του Νότι Σφακιανάκη ο ίδιος ο καλλιτέχνης μπήκε στην διαδικασία να σχολιάσει τα δρώμενα στην καθημερινή, πολιτική ζωή μας. Φυσικά οι δημοσιογράφοι, που θέλανε να πουλήσουν το θέμα δεν μπορούσαν παρά για άλλη μια φορά να τσιγκλίσουν τον Νότι και να ακούσουν αυτά που πιστεύουν αυτοί πως θα πουλούσαν και θα δημιουργούσαν τεράστιο θέμα. Για άλλη μια φορά ο Νότις έπεσε στην παγίδα τους και σχολίασε τα παρακάτω.


¨Έίμαι πολιτικό ον και σκέπτομαι μονίμως πολιτικά, διότι είμαι πολίτης, όχι πελάτης. Όλα αυτά τα κοπρόσκυλα που μας κυβερνάνε, εγώ δεν τα έχω αξιολογήσει όπως εσείς. Δεν τους έχω δώσει καμία απολύτως δύναμη. Έχω κάθε δικαίωμα να λέω τη γνώμη μου, γιατί δεν χρωστάω σε κανένα απολύτως τίποτα.
Βεβαίως και δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή κι έχουν κλείσει κάποιον μέσα ο οποίος είναι αργηγός κόμματος. Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιός σου έδωσε αυτό το δικαίωμα; Επιβάλλεται να στηρίξετε την Χρυσή Αυγή, διότι αυτή, αν μη τι άλλο, έχει μέσα και την Αυγή. Οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος.
Πες τους να πάνε να γαμηθούν!!¨


Από εκεί και πέρα έγινε ο κακός χαμός, από καλλιτέχνες, από ηθοποιούς, από πολιτικούς... Όλοι σαν λύκοι βγήκαν να κατασπαράξουν τον Νότι, όλοι οι δημοκράτες βγήκαν να κατασπαράξουν τον Σφακιανάκη. Και εδώ είναι η μεγάλη αντίθεση, πως γίνεται να βγαίνουν όλοι και όλες οι ¨Δημοκράτες¨ να κατασπαράξουν ένα άτομο, που άμα θες το ακούς - άμα θες όχι, που απλά βγαίνει να πει ελεύθερα την γνώμη του όπως μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε σε ένα δημακρατικό καθεστώς...


Ακούστηκαν πάρα - πάρα πολλά, ακόμα και η συνεργασία του Νότι με την Δέσποινα Βανδή ακυρώθηκε με παραίτηση της ίδιας από το σχήμα μέσα από μια ανακοίνωσή της στο facebook.


Το θέμα είναι ποιός πρέπει να μιλά άπο όλους αυτούς και ποιός όχι. Σίγουρα για εμένα όπως μπορεί ο Σφακιανάκης να ομιλεί για ότι επιθυμεί, έτσι μπορούν να μιλάνε και οι άλλοι για αυτά που λέει αρκεί να έχουν καθαρό παρελθόν όπως και να μην στρέφονται τα σχόλιά τους σε προσωπικό επίπεδο αλλά μόνο για τις απόψεις του.


Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως δεν θα πρέπει να ομιλούν για τον Νότι άνθρωποι του συστήματος, οι πολιτικοί που μας έφτασαν έως εδώ, αλλά και οι άνθρωποι του πνεύματος που στήριζαν όλα αυτά τα χρόνια το σύστημα και σε αυτούς πράγματι ανήκει η Έλενα Ακρίτα, που καταφέρθηκε χυδαία κατά του Σφακιανάκη και ενός κομματιού που έχει συναισθηματική αξία για τον Νότι, αφού ήταν επιλογή του νεκρού αδερφού του να μπει σε εκείνο τον δίσκο.


Η απάντηση του Νότι ήρθε 2 ημέρες μετά από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και έλεγε,


¨Ο Νότις Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να γαμηθούνε από όπου και αν προέρχονται. Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι ταχτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουνε φυλακή, επειδή θα πεις την γνώμη σου...
Δεν είναι οι δηλώσεις μου αυτό στο οποίο θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος, αλλά αυτά που συμβαίνουν! Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η διδακτορία που αυτήν την στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους, όπως και να λέγονται, άπο όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν την δική σου πόρτα, τη δική μου...κατάλαβες.
Εγώ ήμουνα μετανάστης, εγώ δεν ήμουν παιδί μεταναστών! Ήμουν ο ίδιος μετανάστης με την μητέρα μου. Είναι λάθος η επιλογή της (Δέσποινας Βανδή), είναι άκαιρη και άκυρη...Σέβομαι την άποψη και τη θέση του κάθε άνθρωπου όπως επιθυμώ και απαιτώ να σέβονται και την δική μου.
Τι να μας πει η Έλενα Ακρίτα τώρα, από που και ως που να σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς, αυτοί που έχουν δημιουργήσει ό,τι συμβαίνει αυτήν την στιγμή!!¨


Σας παρέθεσα επίτηδες αυτολεξεί τις δηλώσεις του Νότι Σφακιανάκη για να μπορέσετε μόνοι σας να βγάλετε τα συμπεράσματά σας. Φυσικά σε όλο αυτό θα βοηθούσε να καταγράφαμε και όλες τις απαντήσεις από τους ¨λόγιους¨ που σχολίασαν όλα τα παραπάνω.


Αλλά εγώ θέλω να μείνω σε 2-3 σημεία, που αξίζουν τον κόπο να σταθούμε. Πράγματι ο Νότις Σφακιανάκης είναι ακραίος στις σκέψεις του, στις δηλώσεις του, ωστόσο είναι σημαντικό να σταθούμε πως αυτός είναι βολεμένος οικονομικά, και θα μπορούσε να σιωπά και όλοι να λέμε τα καλύτερα για αυτόν. Το ότι μιλά και ρισκάρει την ζωή του - καριέρα του, δίνει μεγαλύτερη σημασία στα λόγια του.


Επίσης σε ό,τι είπε ο Νότις έχει δίκιο, σε ό,τι είπε. Απλά επειδή γνωρίζει από πρώτο χέρι το παιχνίδι που του είχαν παίξει τα Μ.Μ.Ε. πρίν περίπου 5-6 χρόνια θα έπρεπε να μην είχε επεκταθεί μόνο στην φράση ¨στηρίξτε την Χρυσή Αυγή¨. Θα έπρεπε να μην είχε μπει στο παιχνίδι των μέσων και των ανθρωποφάγων δημοσιογράφων.


Όπως ανέφερα και παραπάνω είναι αδιανόητο να μπορούν να λένε όλοι την γνώμη τους, να έχουν όλοι το δικαίωμα να κρίνουν και να επικρίνουν και οι μόνοι που δεν έχουν αυτό το δικαίωμα είναι όσοι αναφέρονται σε ένα εκλεγμένο κόμμα, την Χρυσή Αυγή. Αυτό είναι επιλεκτική δημοκρατία και όχι δημοκρατικό πολίτευμα.


Για την Δέσποινα Βανδή έχω να αναφέρω, πως άλλα άτομα άνεργα λόγω αυτών που μας κυβερνούν, δεν έχουν λεφτά για να φάνε. Εκείνη για μια ιδεολογική διαφωνία που εχει με έναν υπάλληλο του μαγαζιου που δουλεύει φεύγει από το μαγαζί και παραιτείται. Πράγμα σίγουρα άκυρο και άκαιρο, αλλά από καλλιτέχνες που ζούνε, και έχουν κάνει ό,τι κάνει χάρη στο σύστημα δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα άλλο. Γιατί τι θα έλεγε το σύστημα αν συνεργαζόταν με τον Νότι... Πάντως εκεί που είχαν αρχίσει τις πρώτες μέρες τα μέσα δικτύωσης να την συγχαίρουν για την κίνηση της σήμερα το κλίμα έχει αλλάξει και για αυτήν.

Α...και κάτι ακόμα που αφορά την Βανδή και την αντίδρασή της, άμα και εγώ Δέσποινα, ή οποιοσδήποτε άνθρωπος που έχει ακόμα την δουλειά του, διαφωνήσει ιδεολογικά στην εργασία του με έναν υπάλληλο της εταιρίας που εργάζεται πρέπει να παραιτηθεί....;;;;

Θεωρώ πράγματι τον Νότι πολύ ακραίο, αλλά και πριν 5-6 χρόνια που έλεγε ό,τι έλεγε και δήλωνε ό,τι δήλωνε και του έγινε τεράστιος πόλεμος και αποκλεισμός από τα Μ.Μ.Ε., όλα αυτά δεν είδαμε να συμβαίνουν λίγα χρόνια μετά...


Το τεράστιο λάθος του είναι οτι τσιμπάει σε κάθε ερώτηση του κάθε τυχαίου δημοσιογράφου και δεν μπορεί να σκεφτεί τι μπορεί να κρύβεται πίσω από την ερώτηση του αλλά και απάντησή του.


Φίλοι μου και φίλες μου, όποιος δεν μπορεί - αντέχει να δει την αλήθεια μπορεί να μην επιλέγει τον Νότι Σφακιανάκη για την διασκέδασή του!!


Τα πράγματα είναι πολύ απλά στην ¨Δημοκρατική¨ Ελλάδα μας.


Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool

1 σχόλιο:

  1. Τι να κανουμε.....Οταν ο Θεουλης εφτιαχνε τους ΑΕΤΟΥΣ του περισσεψαν κατι φτερα και εφτιαξε και μερικους ΦΛΩΡΟΥΣ.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.