Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ρητά & Γνωμικά (Μέρος 3ο)!!

Άλλη μια μέρα είμαστε μαζί σας για να σας αναρτήσουμε συγκεντρωτικά όλα τα ρητά – γνωμικά που έχουν δημοσιευτεί μέχρι σήμερα, από την ομάδα μας. Ελπίζουμε ωστόσο, και ευχόμαστε παράλληλα, να σας βρίσκουμε όλους και όλες καλά τόσο σωματικά, όσο και ψυχικά.

Κατά αυτόν τον τρόπο η αγαπημένη σας ενότητα είναι και σήμερα μαζί σας με το τρίτο μέρος της. «Ρητά & Γνωμικά (Μέρος 3ο)» λοιπόν…


«Πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως δεν υπάρχει Θεός της Ελλάδας. Ένας είναι ο Θεός για όλα τα έθνη, και αυτός είναι η Διορατικότητα, η Προορατικότητα, η Επαφή Με Την Πραγματικότητα.»

«Αν είσαι στενοχωρημένος
Ζεις στο παρελθόν.
Αν είσαι ανήσυχος
Ζεις στο μέλλον.
Αν είσαι γαλήνιος
Ζεις στο παρόν.»

«Θέληση είναι εκείνο που σε Υποχρεώνει να Νικήσεις, όταν η Λογική σου, σου λέει ότι Έχασες.»

«Γελάτε μαζί μου επειδή διαφέρω. Εγώ γελάω μαζί σας, επειδή είστε όλοι ίδιοι!»

«Όταν ήμουν 5 ετών, η μητέρα μου πάντα μου έλεγε ότι η ευτυχία είναι το κλειδί της ζωής.
Όταν πήγα στο σχολείο με ρώτησαν τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω.
Έγραψα: "Ευτυχισμένος"
Μου είπαν ότι δεν κατάλαβα το ερώτημα, και τους είπα ότι δεν καταλαβαίνουν τη Ζωή.»

«Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.
Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.»

«Υπάρχουν Αλήθεια και Ψεύδος άραγε;
Ή υπάρχει μόνον Νέον και Παλαιόν, και το Ψεύδος είναι απλώς το Γήρας της Αληθείας;»

«Δεν φοβάμαι τον θάνατο. Ήμουν νεκρός για δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια χρόνια πριν γεννηθώ… και δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα»


Protected by Copyscape Online Copyright Protection

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.