Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

«Εμπειρίες... (Μέρος 4ο)!!»

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Και αυτήν την Δευτέρα είμαστε μαζί, για να σας αναρτήσουμε ένα άρθρο από την θεματική μας ενότητα, Εμπειρίες. Είμαστε στην 4η ενότητα της συγκεκριμένης αγαπημένης σας θεματικής ενότητας και θα αναλύσουμε σήμερα, ένα θέμα που λίγο – πολύ έχει απασχολήσει όλους τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.

Μέσα σε μια εταιρία υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι, που ο καθένας πρέπει να κάνει την δουλειά που του έχει ανατεθεί κατά την σύναψη της συμφωνίας των δύο πλευρών. Φυσικά μέσα σε αυτό το πλαίσιο και στην συνεχόμενη αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω μας σίγουρα ο παραπάνω κανόνας δεν μπορεί να επαληθευτεί πολλές φορές.

Ωστόσο οι εργαζόμενοι μέσα σε μια εταιρία πρέπει πάνω από όλα να είναι συνεπείς στα καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί αρχικά όπως επίσης να τηρούν το ωράριο αλλά και τις ιεραρχίες μέσα στον κάθε οργανισμό.

Όλα αυτά είναι τα πρέπει, αλλά σχεδόν όλες οι εταιρίες φεύγουν από τα πρέπει, και από τους κανόνες και δουλεύουν όλοι, χωρίς να το ξέρουν στην ουσία, για τους πωλητές της εκάστοτε εταιρίας. Ακόμα και τα αφεντικά στην ουσία και χωρίς να το κατανοήσουν θεωρούν πως για να δουλέψει σωστά μια εταιρία πρέπει να κάνουν όλα τα χατίρια στους πωλητές τους και εμπορικούς τους. Πρέπει να τους κάνουν όλα τα χατίρια για να τους φέρουν νέα project.  

Κατά αυτόν τον τρόπο, και στις δύσκολες κοινωνικό - οικονομικές καταστάσεις που περνάμε σαν λαός, δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως για να ζήσει μια εταιρία πια, πρέπει να επενδύσει στις «υπηρεσίες», στην επισκευή παλιών μηχανημάτων μια που οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν χτυπήσει όλες τις εταιρίες δεν τις αφήνουν να επενδύσουν στο καινούργιο. Το παραπάνω δυστυχώς δεν μπορεί να το δει κανένας επιχειρηματίας και όσες εξαιρέσεις υπάρχουν και είδαν τον σωστό δρόμο, οι όμιλοι αυτοί ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες της εποχής.

Όλες οι «συνιστώσες» μέσα σε μια εταιρία έχουν σίγουρα τις παραξενιές τους. Οι λογιστές είναι λίγο πολύ οι «χαϊδεμένοι» της διοίκησης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Οι τεχνικοί μπορεί να σου μιλάνε για ώρες και να μην καταλαβαίνεις τίποτα και σε πολλές περιπτώσεις να μην μπορούν να συνεννοηθούν με κανένα μέσα σε μια εταιρεία λόγω της τόσο «τετράγωνης» λογικής τους. Οι πωλητές είναι τα άτομα που μπορεί να σου ξεκινήσουν μια κουβέντα από την καλημέρα και να σε πάνε μέχρι την καληνύχτα χωρίς να σου έχουν πει ούτε μια λέξη με ουσία, ούτε μια λέξη με αξία.

Το θέμα είναι πως όλες αυτές οι «συνιστώσες», δεν βοηθούν η μια την άλλη για την ανάπτυξη μιας εταιρίας αλλά όλες μαζί είναι υποχρεωμένες να βοηθούν τους πωλητές. Τα κυριότερα αποτελέσματα σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, είναι να γίνονται λάθη και δει πολύ σοβαρά που κατά αντίθεση δεν χρεώνονται ποτέ αυτοί που πήραν της αποφάσεις, αλλά αυτοί που τους βοήθησαν να υλοποιήσουν τις εσφαλμένες αυτές αποφάσεις.

Έτσι δυστυχώς, φίλοι μου και φίλες μου δουλεύουν οι περισσότερες τεχνικές εταιρίες στην Ελλάδα μας. Το θέμα είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει λύση, αλλά παράλληλα είναι τόσο άδικο να κατηγορούμε μόνο τους πολιτικούς ηγέτες για την κατάσταση στον ιδιωτικό τομέα.

Οι επιχειρηματίες που τόλμησαν να επενδύσουν στις «υπηρεσίες», κέρδισαν και θεωρούνται πρωτοπόροι…οι υπόλοιποι δυστυχώς παλεύουν για την ισορροπία των επιχειρήσεων τους και φυσικά ακολουθούν…            

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.