Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Ryanair..."Η Απάτη με τις Κρυφές Χρεώσεις!!"

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Ελπίζω να σας βρίσκω όλους και όλες πάρα πολύ καλά σωματικά, όσο και ψυχικά με όλα αυτά που γίνονται γύρω μας στην κατά τα άλλα πανέμορφη Ελλάδα μας.

Σήμερα είμαστε πάλι μαζί σας με ένα δυναμικό άρθρο και μια ανάλυση μέσα από προσωπικό βίωμα. Πριν λίγες ημέρες έκανα ένα ταξίδι, μέσα στην χώρα, και όπως κάθε λογικός και νοήμον άνθρωπος προσπάθησα να βρω την πιο συμφέρουσα οικονομική λύση για τα μεταφορικά της οικογένειάς μου.

Ο προορισμός νησί των Δωδεκανήσων και πιο συγκεκριμένα η πανέμορφη Ρόδος. Μέσα από αυτή την αναζήτηση κατέληξα πως η πιο συμφέρουσα λύση για την αεροπορική μεταφορά μας ήταν η εταιρία Ryanair. Μόλις με €100,00 για το ταξίδι δύο ατόμων στο συγκεκριμένο νησί και με επιστροφή.

Είχα ακούσει διάφορα για την συγκεκριμένη εταιρία, τα περισσότερα αρνητικά, όχι τόσο για τα αεροσκάφη της, όσο για τις κρυφές χρεώσεις που έχει. Τόσα χρόνια είμαι άνθρωπος που άμα δεν μάθει δεν δέχεται μια ξένη εμπειρία. Γιατί όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές από αυτό το βήμα, η «Εμπειρία… Περπατιέται!!»

Έτσι έκανα και αυτή την φορά και ξεκίνησα το ταξίδι μου προς το όμορφο Ελληνικό νησί. Πρώτο σοκ μόλις φτάνω στο αεροδρόμιο, δύο ώρες πριν την πτήση μας, η απίστευτη ουρά για να κάνεις check in. Μετά από αναμονή 27 λεπτών φτάνουμε στην κοπέλα για το δικό μας check in.

Με μεγάλη ευγένεια μας ενημερώνει η συγκεκριμένη κυρία, πως στην συγκεκριμένη εταιρία, Ryanair, check in γίνεται μόνο μέσα από την σελίδα της στο διαδίκτυο, δύο ώρες πριν την πτήση και όχι από το αεροδρόμιο.

Στην ερώτηση μου πως μπορώ να το ήξερα εγώ αυτό αφού πετώ πρώτη φορά με την συγκεκριμένη εταιρία μου είπε πως σας έχουμε στείλει email που σας ενημερώνει. Της εξηγώ πως από την ημέρα που έκλεισα τα εισιτήρια μου έχουν έρθει πάνω από 12 email από αυτούς με διάφορες διαφημίσεις, και πως είναι αδύνατον να κάτσω να διαβάζω ότι μου στέλνανε.

Να σημειώσω εδώ πως πράγματι μέσα στα 12 email υπήρχε και ένα που μίλαγε για check in χωρίς ωστόσο να μπορώ να το διαβάσω αφού μόνο ένας αργόσχολος θα μπορούσε να διαβάσει 12 διαφημιστικά email και να εντοπίσει μέσα σε αυτά το συγκεκριμένο.

Η απάντησή της ήταν πως δυστυχώς άμα θέλετε τώρα να πετάξετε για τον προορισμό σας θα πρέπει να μας δώσετε άλλα €110,00 για να σας κάνουμε check in τώρα.

Μην έχοντας άλλη λύση λέω καλώς άλλα €110,00, ουσιαστικά το check in μου κόστισε περισσότερο από τα εισιτήρια. Στην συνέχεια έχω μια στιχομυθία με την συγκεκριμένη κυρία και της λέω πως την μια βαλίτσα ο καθένας μας σύμφωνα με αυτά που έχω πληροφορηθεί μπορώ να την δώσω για να πάει κάτω και να μην την κουβαλάμε.

Μου απαντάει πως αν θέλω να δώσω την βαλίτσα κάτω, ο καθένας μας θα πρέπει να πληρώσει άλλα €35,00. Και η ληστεία συνεχίζεται…

Φυσικά και επιλέγω να μην δώσουμε και το συγκεκριμένο ποσό με κίνδυνο φυσικά, στον έλεγχο να μας κρατήσουν οτιδήποτε είχαμε πάνω μας σε υγρό που ήταν πάνω από 100ml, πράγμα που έγινε.

Έτσι κατά τον έλεγχο μας άνοιξαν τις βαλίτσες, και μας πέταξαν οτιδήποτε είχαμε πάνω μας σε υγρό πάνω από 100ml. Φωνάζοντας ακόμα και την προϊσταμένη για να της εξηγήσω τι είχε συμβεί, παραδέχτηκε και εκείνη πως η συγκεκριμένη εταιρία, μπορεί να έχει φτηνά εισιτήρια ωστόσο ξέρει να στα παίρνει τα χρήματα με πάρα πολλούς άλλους «πονηρούς» τρόπους.

Και όμως δεν τέλειωσε εδώ η ιστορία μας με την «καταπληκτική αεροπορική εταιρία Ryanair». Γνωρίζοντας πως μέσα στο αεροπλάνο ακόμα κα νερό να ζητήσεις θα το πληρώσεις περιμέναμε υπομονετικά στην θέση μας για να προσγειωθούμε, ωστόσο μέσα σε όλα αυτά η συγκεκριμένη εταιρία κάνει και διαφήμιση – πώληση προϊόντων duty free αποκομίζοντας και από εκεί χρήματα.

Να μην ξεχάσω να σας αναφέρω πως στην επιστροφή τα πράγματα και η πολιτική της Ryanair είναι εντελώς διαφορετικά. Φυσικά και παίρνουν μια αποσκευή στο κάτω μέρος του αεροσκάφους και φυσικά δεν χρειάζεται να πληρώσεις για αυτήν.

Καταλήγοντας και μην μακρηγορώντας άλλο, πραγματικά δεν θα μπορούσα να προτείνω σε κανένα την συγκεκριμένη αεροπορική απάτη. Ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση πως ότι πληρώνεις στην ζωή παίρνεις… μόνο που σε αυτήν την περίπτωση και πληρώσαμε αλλά και βγήκαμε τόσο μα τόσο ζημιωμένοι χρηματικά αλλά κυρίως ψυχικά με όλα αυτά που περάσαμε από την χειρότερη αεροπορική εταιρία για Ελληνικούς και ξένους προορισμός, την Ryanair.
 
Protected by Copyscape

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.