Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Καιρός...να Αγαπηθούμε Περισσότερο!!

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας και Χρόνια σας πολλά, καλά και ευτυχισμένα. Φυσικά με πολλή πνευματική αλλά και ψυχική υγεία στην καθημερινότητά σας.  Πάει καιρός που έχουμε να τα πούμε, ωστόσο συνέχεια είναι στο μυαλό μου το blog μας, ο γόνιμος αυτός τρόπος έκφρασης – επικοινωνίας μας. Τις καινοτομίες που ετοιμάζω θα τις δείτε πολύ σύντομα αποκλειστικά και μόνο στο www.experiencescollector.com.

Σήμερα είμαστε μαζί, για να σας αναλύσω τις γιορτές όπως τις είδα εγώ, αλλά και από το τί αντιλήφθηκα από τον κοινωνικό μου περίγυρο.

Ίσως οι δυσκολότερες γιορτές για όλο τον κόσμο, για όλα τα μαγαζιά και όλα τα καταλύματα.

Όλες αυτές τις μέρες έκανα αρκετές διαδρομές, μιας και δεν ήμουν στην Αθήνα, για να δω συγγενικά μου πρόσωπα, αλλά και για να γιορτάσω αυτές τις άγιες μέρες μαζί τους. Το συμπέρασμα μου είναι ένα και πολύ σημαντικό, τόση άνεση στην κίνηση στους δρόμους με αμάξι δεν ξανασυνάντησα στα 34 χρόνια ζωής μου τις ημέρες των εορτών. Έκανα διαδρομές τουλάχιστον 30 χιλιομέτρων κάθε φορά και η ταχύτητα που μετακινιόμουν ήταν κατά μέσω όρο στα 80 χλμ/ώρα. Να τονίσω κάπου εδώ  πως βρισκόμουνα μεν στην Αττική, αλλά λίγο πιο έξω στα Μεσόγεια.

Τα μαγαζιά στις γύρω περιοχές που βρισκόμουνα, εντελώς έρημοι όπως και οι χώροι εστίασης. Απλά να σας αναφέρω πως έβρισκες να παρκάρεις ακριβώς έξω από τον χώρο που πήγαινες και φυσικά μέσα στο μαγαζί να έβρισκες το πολύ άλλο ένα τραπέζι πιασμένο. Αν κάτι πήγε να κινηθεί σε αυτούς τους χώρους, αυτό ήταν μόνο και αποκλειστικά την παραμονή των Χριστουγέννων το βράδυ (24/12).

Αυτή είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είναι πως όπου και να πήγα είδα οικογενειακές καταστάσεις να υπάρχουν. Οι οικογένειες και οι συγγενείς – φίλοι ήρθαν πιο κοντά. Κάνανε γιορτές μια στου ενός το σπίτι μια στου άλλου. Αυτή θεωρώ πως είναι και μια πολύ σημαντική πλευρά του ίδιου νομίσματος. Ο κόσμος ήρθε πολύ πιο κοντά μεταξύ του.

Πάντα θεωρούσα και θεωρώ τα Χριστούγεννα την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου και την πιο οικογενειακή συνάμα. Το μάζεμα της οικογένειας, των συγγενών και φίλων γύρω από το ίδιο τραπέζι με γέμισε απρόσμενη χαρά, που η οικονομική κρίση στην Ελλάδα μας, έκανε και σε κάτι καλό.

Την κατάσταση της παρατεταμένης κρίσης στην Ελλάδα ίσως τελικά και να την είχαμε ανάγκη.
-Ανάγκη για να λογικευτούν οι τιμές στα καταναλωτικά είδη,
-Ανάγκη για να λογικευτούν οι τιμές στους χώρους εστίασης και στα καταλύματα διαμονής.

-Ωστόσο θεωρώ πιο πολύ από όλα Aνάγκη την είχαμε για να μαζευτούμε ξανά γύρω από το ίδιο τραπέζι και να Aγαπηθούμε Περισσότερο.  

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.