Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Αυξήσεις φωτιά στα ΔΙΟΔΙΑ...ο εξευτελισμός του κοινωνικού κράτους.

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Είμαστε και σήμερα μαζί, για να αναφερθούμε και να αναλύσουμε διεξοδικά τις νέες υπέρογκες αυξήσεις στα διόδια αλλά και να δούμε πως έχει πλέον ο νέος χάρτης των διοδίων στην Ελλάδα.

Θα ξεκινήσω κάπως ανάποδα προβάλλοντας σας τα έσοδα των εταιριών από το 2008 μέχρι και το 2013 από τα διόδια. Κατά αυτόν τον τρόπο έχουμε:

- Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα): €435.623.473,07.
- Νέα Οδός (Αντίρριο - Ιωάννινα, Αθήνα - Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα): €441.841.638,94.
- Μορέας (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, Λεύκτρο - Σπάρτη): €149.249.153,61.
- Κεντρική Οδός (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65): €31.508.913,30.
- Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός - Κλειδί): €315.362.259,74.

Από εκεί και πέρα από το βράδυ της 05-02-2014 έχουμε νέες τιμές στα διόδια που κάνουν τους Ελληνικούς, ανεπαρκείς, αυτοκινητόδρομους ακόμα πιο ασύμφορους. Και εξηγώ αμέσως την νέα τιμολογιακή κατάσταση των Ελληνικών διοδίων.

Οι νέες αυξήσεις στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα ανεβάζουν την διαδρομή πλέον στα € 56 αντί των € 44 μέχρι τις 5-2-2014, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Λαμία και πίσω κοστίζει πλέον € 22,4 αντί των € 14,2 που κόστιζε μέχρι χθες. Παράλληλα μπαίνουν διόδια και στις δυο κατευθύνσεις στην Αθηνών Κορίνθου και κάπως έτσι αυξάνονται τα διόδια € 2,1 και € 1,8 ανά κατεύθυνση.

Οι οδηγοί ΙΧ θα πληρώνουν κατά 60% ακριβότερα διόδια στις Αφίδνες, καθώς το αντίτιμο από € 2,10 θα αυξηθεί στα €3,35. Σχεδόν ένα ευρώ ακριβότερα θα πληρώνουν οι οδηγοί και τα πλευρικά διόδια στο Καπανδρίτι, καθώς το αντίτιμο διαμορφώνεται στα € 2,05 από € 1,20 που ήταν μέχρι και τις 05-02-2014.

Κατά €0,55 αυξάνεται η τιμή στα πλευρικά διόδια της Μαλακάσας, στα οποία πλέον οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να καταβάλλουν € 1,45 από € 0,90 που πληρώνουν τώρα, ενώ κατά € 0,25 αυξάνεται το αντίτιμο στα πλευρικά διόδια Οινοφύτων.

Περίπου 50% αυξάνεται το αντίτιμο στα μετωπικά διόδια της Θήβας, καθώς οι οδηγοί ΙΧ πληρώνουν από την Πέμπτη € 3,95 από € 2,55, ενώ αύξηση € 0,55 θα ισχύσει και στα πλευρικά διόδια της Θήβας στα οποία το αντίτιμο διαμορφώνεται στα € 1,55 από € 1.

Σχεδόν 60% είναι το ποσοστό αύξησης τόσο στα μετωπικά, όσο και στα πλευρικά διόδια της Τραγάνας, με το αντίτιμο για τα πρώτα να ανεβαίνει στα € 3,9 από € 2,45 ενώ για τα πλευρικά διόδια θα φθάσει τα € 3,15 από € 2.

Mε βάση τις νέες τιμές, στις Αφίδνες, τα φορτηγά θα πληρώνουν € 8,45 και οι νταλίκες €11,85. Στη Θήβα € 9,85 τα φορτηγά, € 13,85 οι νταλίκες και στην Τραγάνα € 9,85 τα φορτηγά € 13,75 οι νταλίκες. Ανάλογες είναι και οι αυξήσεις στα πλευρικά διόδια για τα φορτηγά και τις νταλίκες.

Η παραπάνω είναι μια πολύ συνοπτική ανάλυση των αυξήσεων αλλά και των χρημάτων που παίρνουν αυτές οι ιδιωτικές εταιρίες. Φυσικά κανένας «μεγάλος εγκέφαλος» δεν θα μπορούσε να φανταστεί το προφανές. Πως όλες αυτές οι αυξήσεις θα επιβαρύνουν κι άλλο τον οικονομικά εξασθενημένο Ελληνικό λαό που θα κληθεί να πληρώνει ακόμα ακριβότερα τα είδη πρώτης ανάγκης του που ξεκινάει από το φαγητό του και επεκτείνεται όπου μπορεί ο καθένας και η καθεμία να φανταστεί.

Το μόνο σίγουρο είναι πως κρίνεται απαγορευτικό πια το οποιοδήποτε ταξίδι μας να γίνεται με ΙΧ. Σε αυτήν την φάση που είμαστε, και αν χρειαστούμε να μεταφερθούμε, για παράδειγμα από την πρωτεύουσα στην συμπρωτεύουσα, το μόνο μέσο που είναι το πιο οικονομικό είναι το ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. Ναι φίλοι μου και φίλες μου, με μια 2μηνη πρόβλεψη του ταξιδιού σας, δεν πρόκειται να δώσετε, με την επιστροφή σας μέσα, πάνω από €53.

Στους χειρότερους, λοιπόν δρόμους της Ευρώπης (αν εξαιρέσουμε την Αττική Οδό), τα διόδια έχουν καταντήσει να δείχνουν ότι, πιο συμφέρουσα λύση για μια ασφαλή και ξεκούραστη μεταφορά είναι η λύση του αεροπλάνου.

Κι όμως κατάντησαν την Ελλάδα μας όλες αυτές οι δωσίλογες κυβερνήσεις και σε αυτήν την αρνητική πραγματικότητα.      

Protected by Copyscape Plagiarism Detector

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.