Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Iron Mike - Μιχάλης Ζαμπίδης!!

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Σήμερα μόλις μια ημέρα μετά το πέρας τον βουλευτικών εκλογών, και μετά τον καταιγισμό όλων αυτών των άρθρων για το συγκεκριμένο γεγονός από όλα τα site και blogs, ο Experiences Collector είναι μαζί σας με ένα άκρως αθλητικό – εθνικό θέμα.

Το προηγούμενο Σάββατο το βράδυ, ο μεγάλος Μιχάλης Ζαμπίδης έδινε έναν πολύ σημαντικό αγώνα με Τούρκο αθλητή Harun Kina. Κατά αυτόν τον τρόπο θα περίμενε κανείς όλη η Ελλάδα να μπορεί να δει αλλά και να ενημερωθεί για την εξέλιξη αυτού του αγώνα.

Στην σημερινή, ωστόσο, κοινωνία έχει μεγαλύτερη σημασία να δούμε και να προβληθούν από τα πουλημένα Μέσα Μαζικού Επηρεασμού, πουλημένους και προδότες πολιτικούς από το να δούμε ή έστω να ενημερωθούμε για την έκβαση του συγκεκριμένου αγώνα. Από τον κανόνα αυτή την φορά δεν εξαιρείται ούτε ένα μέσο. Και όταν λέμε ούτε ένα μέσο, εννοούμε ούτε ένα, είτε αυτό λέγετε τηλεόραση, είτε λέγεται ραδιόφωνο, είτε λέγεται κάποιο site.

Έτσι ο Ελληνικός λαός δεν μπόρεσε να ενημερωθεί για έναν αγώνα που θα τον έκανε εθνικά υπερήφανο και θα του ανέβαζε κατά πολύ την ηθική – ψυχική του διάθεση. Οι τυχεροί πολύ λίγοι όσοι φυσικά κατέκλυσαν το κλειστό του  Tae Kwon Do όπου και αγωνίστηκε ο Έλληνας αθλητής.

Για την ιστορία φυσικά και ο Iron Mike νίκησε τον Τούρκο αντίπαλο στον 5ο γύρω και φυσικά με Knock Out. Να σημειωθεί πως με την συγκεκριμένη νίκη ο Μιχάλης Ζαμπίδης έκανε το 10-0 απέναντι σε Τούρκους αθλητές και παράλληλα πέτυχε την 154 νίκη της καριέρας του.

Και αυτήν την φορά λοιπόν φίλοι μου και φίλες μου ο Iron Mike, ο μεγάλος Μιχάλης Ζαμπίδης έκανε το καθήκον του προς το έθνος, προς τους Έλληνες ωστόσο για άλλη μια φορά αντίστοιχα τα μέσα φέρθηκαν πρόστυχα προς τον Ελληνικό λαό, φοβούμενα, φανερά και ξεδιάντροπα πια, να μην ξυπνήσουν τα πρόβατα…  

Υ.Γ. Για κατακλείδα κρίνω απαραίτητο να σας παραθέσω αυτολεξεί τα λόγια του μεγάλου Έλληνα αθλητή, του μεγάλου Έλληνα ανθρώπου που για άλλη μια φορά κράτησε την Ελληνική σημαία μας τόσο ψηλά στον ιστό της:

«Σας ευχαριστώ όλους, έναν - έναν από τα βάθη της ψυχής μου.
Όλους εσάς που γεμίσατε ασφυκτικά το στάδιο και ήσασταν κοντά μου, που δώσαμε και κερδίσαμε αυτή την μάχη μαζί, καταφέρνοντας έτσι να κρατήσουμε τον Παγκόσμιο τίτλο στην Ελλάδα.
Φυσικά ευχαριστώ όλους εσάς, τους 835.000 φίλους μου που με υποστηρίξατε ενεργειακά μέσα από την σελίδα μου, με τα χιλιάδες υπέροχα μήνυμα σας!
Αποστολή εξετελέσθη επιτυχώς.
Καταφέραμε και ρίξαμε τον Τούρκο αθλητή νοκ άουτ στον πέμπτο γύρο.
Κάναμε το 10-0 απέναντι στους καλύτερους αθλητές της Τουρκίας.
Αποδείξαμε ότι όταν οι Έλληνες συντονιζόμαστε, μπορούμε να κάνουμε τα πάντα και ο Παγκόσμιος τίτλος βρίσκεται στην Ελλάδα.
Σας είμαι ευγνώμων.»

Protected by Copyscape Plagiarism Detection

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.