Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

EKΠOMΠH 26/04/2012, Dj ALeJaNDRo in ELLINIKOS FM!!


Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας, για άλλη μια Πέμπτη, Πέμπτη 26/04/2012, εδώ από το blog μας, Experiences Collector, είμαστε μαζί σας για να αναρτήσουμε μια ακόμα εκπομπή «Εμπειριών Συλλέκτης» με τον Dj ALeJaNDRo.

Φυσικά και ελπίζω – εύχομαι να είστε καλά όλοι και όλες, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά – ψυχικά απέναντι στο δύσκολο κοινωνικό πολιτικό σύστημα γύρω μας.

Σήμερα θα είμαι πολύ συγκεκριμένος. Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ προσωπικά και εγώ, αλλά και γενικότερα όλη η ομάδα του Experiences Collector, για την μεγάλη εμπιστοσύνη σας, για την μεγάλη απήχηση του βήματος αυτού, για την μεγάλη εμπιστοσύνη σας εδώ και 10 μήνες που υπάρχει αυτό το Blog. Αισίως λοιπόν το www.experiencescollector.com μπήκε στο κλειστό club των blog που έχουν πάνω από 10.000 επισκέψεις. Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να δώσω προσωπικά είναι πως το βήμα αυτό θα συνεχίσει σε αυτό το επίπεδο, αλλά και σε ακόμα πιο αναβαθμισμένο – αιχμηρό μέσα από την καθημερινότητα του απλού κόσμου.

Όσο έχει να κάνει με τα άρθρα που ανεβαίνουν τελευταία, έχω να πω, πως είναι κυρίως πολιτικά λόγω των εκλογών που έρχονται και σε αυτό το επίπεδο έχω να σας προτείνω ένα άρθρο που έγραψε ένας από τους συνεργάτες μου και είναι πάρα - πάρα πολύ ενδιαφέρον. Το άρθρο τιτλοφορεί «Οι Πολιτικές Δημοσκοπήσεις…» και βρίσκεται στο URL: http://experiencescollector.blogspot.com/2012/04/blog-post_23.html. Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με μεγάλη αναγνωσιμότητα κιόλας που αξίζει να διαβάσετε όλοι και όλες.

Όσο έχει να κάνει με την σημερινή εκπομπή μας στον ellinikosfm.com, η οποία στέφθηκε για άλλη μία φορά με απόλυτη επιτυχία, όπως κάθε Πέμπτη άλλωστε στο γνωστό πια ραντεβού μας στις 23:00 ακριβώς και για μια ώρα που είμαστε μαζί. Όπως κάθε Πέμπτη μετά την εκπομπή μας σας την παραθέτουμε και σε μορφή mp3 για να μπορέσετε και να την ακούσετε αν την χάσατε, αλλά και να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας. Φυσικά όλα αυτά θα γίνουν μέσω του παρακάτω URL που πρέπει να κλικάρετε πάνω του.

http://www38.zippyshare.com/v/80852891/file.html

Έως την επόμενη συνάντησή μας,

Καλή Σας Ακρόαση Και…

Εις Το Επανιδείν…

Protected by Copyscape Duplicate Content Checker

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.